Naše podmienky a FAQ
Potrebné doklady pre prenájom vozidla:
Fyzická osoba:
- Platný občiansky preukaz, prípadne pas
- Vodičský preukaz (musíte byť držiteľom minimálne 2 roky)
- Platný tretí doklad (kreditná/platobná karta)
- Minimálny vek vodiča - 23 rokov
Platobné podmienky
Platba za prenájom prebieha prostredníctvom platobnej/kreditnej karty, avšak v ojedinelých prípadoch je možné po vzájomnej dohode vopred platbu realizovať aj v hotovosti. Klient hradí čiastku za prenájom vozidla a vratnú zálohu, ktorá sa diferencuje v závislosti od druhu vozidla. Záloha slúži ako spoluúčasť pre prípad nehody spôsobenej nájomcom. Po vrátení nepoškodeného vozidla je táto záloha v plnej výške vrátená späť nájomcovi. V prípade platby kreditnou kartou nájomca hradí čiastku za prenájom a vratnú zálohu, ktorú mu zablokujeme na účte (na blokáciu vratnej zálohy nie je možné použiť plat.kartu VISA ELECTRON a MAESTRO). Po vrátení nepoškodeného vozidla zálohu uvoľníme.
Prevádzkový čas autopožičovne je 365 dní v roku, počas pracovných dní od 8.00 - 20.00 a počas víkendov od 10.00-18.00, v ostatných časoch po individuálnej dohode. Autopožičovňa AIRPORT SERVICES má už cenách prenájmu zahrnuté havarijné a zákonné poistenie vozidiel pre štáty EÚ, pneumatiky podľa sezóny, diaľničnú nálepku pre SR. K cenám uvedeným v našom cenníku sa už neúčtujú žiadne ďalšie (skryté) poplatky.
F.A.Q. - často kladené otázky:
Ako prebieha odovzdanie vozidla po prílete na LETISKO?
Autopožičovňa AIRPORT SERVICES Vám ponúka dve možnosti:
Prvá možnosť - vozidlo vás bude čakať priamo na letisku Bratislava, Schwechat prípadne inom ( Budapešť, Praha, Košice a pod.) podľa dohody vopred. Ak si zvolíte túto možnosť, je potrebné aby ste nám zaslali prostredníctvom e-mailu, prípadne rezervačného formuláru vaše osobné údaje, potrebné na prípravu zmluvy k prenájmu vozidla. Zástupca autopožičovne AIRPORT SERVICES Vás bude čakať na letisku aj v prípade meškania vášho letu.
Druhá možnosť - vyzdvihneme vás na letisku a privezieme do našej kancelárie v Bratislave. Tu s Vami spíšeme zmluvu o prenájme a odovzdáme Vám vozidlo.
Je možné vyzdvihnúť vozidlo aj mimo otváracích hodín?
Áno, po vzájomnej dohode je možné prevziať vozidlo aj mimo otváracích hodín. Vozidlo je možné prevziať počas pracovných dní od 8.00 - 20.00, počas víkendov od 10.00-18.00, mimo týchto pracovných hodín za poplatok 15 EUR s DPH.
Aká je cena prenájmu vozidla a limit kilometrov?
Aktuálne ceny nájdete v sekcii Cenník , cena za deň prenájmu je stanovená vždy na 24 hodín. Naša autopožičovňa má stanovené ceny v závislosti od doby prenájmu - v princípe čím dlhší čas, tým nižšia cena. Všetky vozidlá pri krátkodobom prenájme majú štandardne limit kilometrov na 300 km/deň v priemere, pri dlhodobom prenájme je počet kilometrov limitovaný na 5000 km/mesiac.
Akými spôsobmi môžem zaplatiť za prenájom vozidla?
V prípade platby v hotovosti (len po vzájomnej dohode vopred), klient hradí čiastku za prenájom vozidla a vratnú zálohu, ktorá sa diferencuje v závislosti od druhu vozidla. Záloha slúži ako spoluúčasť pre prípad nehody spôsobenej nájomcom. Po vrátení nepoškodeného vozidla je táto záloha v plnej výške vrátená späť klientovi. V prípade platby kreditnou kartou klient hradí čiastku za prenájom a vratnú zálohu, ktorú mu zablokujeme na účte. Po vrátení nepoškodeného vozidla zálohu uvoľníme.
Platí sa pri prenájme vozidla aj vratná záloha za vozidlo?
Áno, za vozidlo sa skladá vratná záloha, ktorá slúži ako spoluúčasť pre prípad nehody spôsobenej nájomcom. Po vrátení nepoškodeného vozidla je táto záloha v plnej výške vrátená späť nájomcovi. Záloha sa líši vždy v závislosti od druhu vozidla, t.j. či je vozidlo ekonomickej triedy, strednej triedy prípadne SUV triedy.
Je prenajaté vozidlo z vašej spoločnosti poistené?
Áno, naša autopožičovňa má všetky vozidlá štandartne plne poistené havarijne ako aj zákonne v rámci celej Európskej Únie so spoluúčasťou 330,-Eur/10%, avšak v prípade doplnkového pripoistenia zakúpeného cez našu spoločnosť je táto spoluúčasť 0,-Eur/0 %. V prípade dopravnej nehody je potrebné privolať políciu a kontaktovať našu spoločnosť. V prípade požitia alkoholu, prípadne iných omamných látok, poisťovňa zamietne úhradu škody a klient hradí všetky škody na prenajatom vozidle v plnom rozsahu.
Čo mám robiť ak dôjde k dopravnej nehode?
V prípade dopravnej nehody je potrebné privolať dopravnú políciu a následne kontaktovať našu spoločnosť. Naša spoločnosť taktiež poskytuje nepretržitý zákaznícky servis 24/7, ktorý Vám je v prípade akejkoľvek potreby kedykoľvek k dispozícii. Bez policajného hlásenia poisťovňa zamietne úhradu škody. V prípade nezavinenej dopravnej nehody, alebo poruchy na zapožičanom motorovom vozidle zabezpečíme odtiahnutie motorového vozidla a následne Vám zapožičanie náhradné motorové vozidlo bezplatne.
Môže sa s vozidlom vycestovať do zahraničia?
Áno, avšak je potrebné oznámiť prenajímateľovi, že s vozidlom opustíte územie Slovenskej republiky. S vozidlom sa môže po písomnom súhlase prenajímateľa cestovať po celej Európskej únii mimo krajín: Ukrajina, Litva, Bielorusko, Srbsko, Bosna, Bulharsko, Rumunsko, Albánsko.
Kontrolky na palubovke, ako ktorú identifikovať?
Naše moderné vozidlá sú technicky čoraz vyspelejšie, disponujú stále väčším počtom elektronických systémov ako aj rastúcim počtom varovných/informačných kontroliek. Kontrolky sú rozdelené do troch skupín: zelené, oranžové a červené. Zelené sú zväčša iba informatívne kontrolky. V prípade oranžových si vozidlo zväčša niečo pýta, napríklad doplnenie oleja alebo ostrekovacej kvapaliny. Červená už označuje kritickú poruchu, kde je nutné okamžité prerušenie jazdy,vypnutie motora a kontaktovanie nášho zákazníckeho servisu 24/7, aby sa zamedzilo ešte väčšej škode.